YouTube

08 March 2012

Sada štetcov ZOEVA - bamboo

Odvážim sa povedať, že tieto štetce, ktoré som si objednala spolu s paletou by vyhovovali aj náročnej žene! :) Sú fantastické, krásne, jemnučké, veľmi dobre sa s nimi pracuje, skvelo sa čistia a foundation štetec dokonale rozotrie tekutý makeup, takže vám stačí malé množstvo! Je to 12 dielna sada za 23,95€, čo sa nám smrteľníkom môže javiť ako veľa, ale taký dobrý štetec stojí aj 9€ a ja mám 12 fantastických :D Rúčky sú vyrobené z bambusu, majú super jemné taklonové vlákna (nepýtajte sa ma, čo to je, ani ja neviem :D ) a obal je ľanový. Na stránke sa píše, že si ich zamilujete na cestách. WTF? :D To si mám kúpiť akože ešte nejaké na bežné dni a tieto schovávať, keď pôjdem na výlet? :D Tu je LINK. Však sú krásne? haha













25 comments

  1. och! závidím! 8_) sú krásne

    ReplyDelete
  2. Tak ty vypadají opravdu úžasně:) Hodily by se:)

    ReplyDelete
  3. Tak tieto si plánujem objednať už veľmi dlho :D Keď si raz našetrím budú moje :D Krásne ;))

    ReplyDelete
  4. včera som na ne pozerala rozmýšlam či si ich mám objednať

    ReplyDelete
  5. wáu ... tie sú užasnéé ... a ani nieje velká cena ! :)
    ps na mojom blogu práve prebieha giveaway :))

    ReplyDelete
  6. aj ja ich mám :-) zoeva je super, aj kozmetika aj štetce

    ReplyDelete
  7. Už dlho nad nimi uvažujem :) Asi si ma definitívne presvedčila k ich kúpe :)

    ReplyDelete
  8. Taky jsem na ně nedávno koukala na české zoeva stránce, ale chci se zeptat mají krátkou rukojeť? mě by se totiž hodila ta krátká, pořád s mými dlouhými rukojeťmi bouchám do zrcadla

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od štetiniek až po koniec rúčky 11 cm... mne prídu ako krátke :)

      Delete
    2. Dekuji, to je bezva, tak ted jen nasetrit a koupim sadu

      Delete
  9. to je můj sen mít takovou sadu:) vypadají jemně už jen na fotce!

    ReplyDelete
  10. tie sú nádherné ! Teraz mám veľké nutkanie si ich kúpiť, aj keď som si práve objednala ďalší z elfu :D Inak máš krásny blog, som nový sledovateľ :))

    http://mynewbeautybook.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. dnes mi prisli a poviem uprimne, prekvapila ma ich velkost, su dost male oproti inym stetcom, uz viem preco si ich zamilujem na cestach... presne tak mi pripadaju, ako nejaka cestovna verzia, su vsak jemne a vyzeraju kvalitne.

    ReplyDelete
  12. jak som ich zbadala tak som vdela že ich musím mať... a sú fakt paráádne!!! :)

    ReplyDelete
  13. Je nějaký rozdíl mezi bamboo a basic? Cenově to je stejně, ale příjde mi, že basic jsou lepší /dvojté štětce/ takže jich máte vlastně více. Bamboo jsou krásné designově. Máte někdo zkušenost s porovnáním??

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dali by sa niekde objednať, prosím?
      Mala by som o ne záujem.

      Delete
  15. Taky bych se chtěla zeptat na stránku nebo něco kde by jse dali objednat.? :)

    ReplyDelete
  16. na určené stránce uvedené nahoře.. Přesná tahle sada není. Pomooooooc

    ReplyDelete
  17. prosim pošlite mi stránku kde ich možem kúpiť :)

    ReplyDelete
  18. ahoj :) plánujem si kúpiť jednu sa sadu zo zeovy, ale neviem sa rozhodnúť medzi bamboo a basic sadou..nevedela by si mi poradiť? :)

    ReplyDelete